- شنبه 1 دی 1403
December 21, 2024

معاونت تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی

وظایف کارفرما در هنگام بروز حادثه ناشی از کار برای کارگران و کارمندان



وظایف کارفرما در هنگام بروز حادثه ناشی از کار برای کارگران و کارمندان      

✅ آیا می‌دانید...
👈 در صورت وقوع حادثه ناشی از کار، کارفرما مکلف است اقدامات لازم را جهت جلوگیری از بدتر شدن وضع حادثه‌دیده، انجام و مراتب را ظرف سه روز اداری به‌صورت کتبی به سازمان بیمه اطلاع دهد.


کلمات کلیدی

ارسال نظر

نظرات

نظر شما

اخبار مرتبط